BBM3410Satu2020 : KALENDAR 2021

Tugasan kalini a.k.a yang TERAKHIR adalah membuat kalendar. So.. kalendar ni sis buat guna Photoshop. Mula-mula buat kalendar ni, hang jugak la laptop sis. Pastu, kite try install Photoshop yg kite beli kat Shopee baru ok. Lama-lama sedap gak buat benda ni, tak tau la, mungkin sebab puas hati dengan hasilnya. Kadan-kadang saya rasa cam benda-benda editing ni memang makanan asaya, dari poster, slide, kad, kulit buku sampai ke banner I penah design kayy. Kalau puas hati dengan air tangan sis, boleh la contact untuk apa-apa tempahan 😝 Okk, back to reality.. (nampak tak feeling editing tu sampai mana?) Jadi ... inilah dia hasil kerja saya untuk kalendar 2021, selaku tugasan terakhir multimedia : 














Memandangkan ini adalah tugasan terakhir, maknanya ini pon coretan terakhir dalam blog untuk tugasan multimedia. Jadi, sis nak bagi review sikit tentang subjek ni. Sooo.. subjek ni memang best la walaupun BANYAK kerja (bila aku CAPS LOCK tu maksud dia MEMANG BANYAK) tapii.. memang best sebab dapat belajar banyak benda dan 'benda' yang aku cakap tu bukan boleh guna masa exam je, tapi boleh guna hari-hari. Pastu subjek ni kan banyak amali, dia jadi seronok sebab dapat buat kerja dengan member group Bulan Production) dan orang-orang sekeliling saya. Ye la kan, duduk course BM ni, bila je la nak buat keje luar kelas an.. asyik duduk dalam dewan kuliah je bosan jugak. Akhir kata, terima kasih Prof Dr N sebab jadikan subjek ni best sangat !!! Lots of love from Kektie 💖💖💖

Comments